Counting down the days - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marjolein Klok - WaarBenJij.nu Counting down the days - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marjolein Klok - WaarBenJij.nu

Counting down the days

Door: marjoleinevelien

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

26 Maart 2011 | Nederland, Groningen

Bonjour!

Het is alweer eind maart en dat betekent nog maar 2 maandjes werken hier in Groningen want dan breekt het moment suprême aan waarop mijn ouders, Stefan en ik 14 dagen op vakantie naar Bretagne gaan. And even better: vanaf vandaag precies honderd dagen te gaan eer Evelyn en ik au revoir zeggen en onze koffers pakken richting Domaine de Vacances Papillon in Reyrevignes. De tijd gaat echt zo ontzettend hard..
Nog even wat meer informatie over de camping: er zijn 19 staanplaatsen en daarnaast 14 chalets voor gasten die zonder caravan verblijven. Er is een verwarmd buitenzwembad(!) en in de omgeving vind je behalve natuurschoon ook veel grotten (inclusief eeuwenoude wandschilderingen), rivieren en kastelen. Google voor de grap eens op Cénevières.. De dichtstbijzijnde grote plaats (Figeac) ligt 13 km bij het vakantiepark vandaan. Ik heb zo'n vaag voorgevoel dat Evelyn en ik daar regelmatig terrasjes gaan pakken :).

Veel liefs!!
Mar

p.s.
Sunfreakz ft. Andrea Britton hebben het perfecte nummer voor de zomer. Ik heb het even herontdekt want het is niet de meest recente plaat maar ik luister het non-stop en het is super aanstekelijk!

http://www.youtube.com/watch?v=IQVtOxrclHc&feature=related

Counting down the days to take the chance, the dare
I don't care as long as I, I get there with you!

  • 28 Maart 2011 - 18:45

    Richard En Hanneke:

    Ha die Mar,
    wij hebben de clip bekeken,leuk om te zien vrolijk liedje.
    We blijven je volgen
    Het wordt vast een hele leuke tijd.

    de groetjes.

  • 02 April 2011 - 10:58

    Evelyn Cymbaluk:

    Lieve leino,

    Je hebt helemaal gelijk, de tijd vlieeeggtt!! En dat is nu even mooi want dat betekent dat wij HEEUUL snel al naar het mooie La France zullen vertrekken. Het gaat een fantastische zomer worden vermoed ik zo.

    Lots of love, your best friend X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Actief sinds 12 Maart 2011
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 18867

Voorgaande reizen:

06 Juli 2011 - 24 Augustus 2011

Reyrevignes

Landen bezocht: