First Day of Summer in France - Reisverslag uit Reyrevignes, Frankrijk van Marjolein Klok - WaarBenJij.nu First Day of Summer in France - Reisverslag uit Reyrevignes, Frankrijk van Marjolein Klok - WaarBenJij.nu

First Day of Summer in France

Door: marjoleinevelien

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

07 Juli 2011 | Frankrijk, Reyrevignes

Hey allemaal!

Poeh poeh.. ik zit uit te rusten van een potje levend stratego. Naast mij een heerlijk glas wijn en een paar tevreden maar afgepeigerde kindjes..
Wat fijn om eindelijk op de camping gearriveerd te zijn. Gisteravond rond negen uur vertrokken en er ongeveer 12 uur over gedaan (waar Evelyn en ik laten we zeggen, tweederde van hebben meegekregen. MAX.).
'S middags eten we hier warm met de hele familie Swier. De hondjes liggen dan vlakbij ons in de zon te genieten.
Evelyn en ik kregen vanmorgen een warm welkom, letterlijk, met warme chocoladecroissantjes die echt veeel lekkerder smaken dan die in Nederland.
Het is nu nog niet extreem druk maar vanaf volgende week zit de camping helemaal volgeboekt.
Dit was even een korte update, heb nog niet zo heel veel beleefd ;-).
Tot gauw. Mar

• 07 Juli 2011 - 21:52

Papa En Mama:

dat hebben jullie snel gedaan met de camper.En nog een poos geslapen dat is wel fijn natuurlijk kwamen jullie niet zo brak aan slaap lekker.

• 08 Juli 2011 - 07:52

Liza:

Leuk Mar. Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen, geniet ervan maar dat zal wel goed komen, en niet te bruin worden he!! Grappig dat je het over levendstratego had, Leen en ik heb hebben woensdag stratego gespeeld haha, hoezo toevallig? Kus

• 08 Juli 2011 - 21:50

Geralda:

Wat fijn dat jullie veilig aangekomen zijn!!:)heel veel plezier en we spreken elkaar hier en op de mail wel!:)Kusssxxxx

• 09 Juli 2011 - 14:50

Hennie Z.:

Fijn dat jullie daar zo'n welkom onthaal hebben gehad dat geeft gelijk een prettig gevoel he!
    Komt mooi uit dat het nog even rustig is dan kunnen jullie rustig beginnen en er volgende week flink tegen aan en verder natuurlijk genieten daar!!

Groetjes